Tuesday, January 15, 2013

Mõnel inimesel on lihtsalt vedanud... (Rennu)

Mõnel inimesel on tohutult vedanud- nad ei tunne ei Kaalikat, Rennut, Herrut, Silmi, The Pead, Peeti, Porgandit jne, lisaks pole nad kuulnudki Kuubikust... Kuid tegelikult pole see vaid suur miinus... Tihti osutub see ka väga suureks plussiks...

Äratuskell hulluks hommikul oli läinud,
Kuid õnneks teine oli enne hullarist läbi käinud.
Õppimata pidid jääma kõik kooliasjad,
Sest kooli it- mehed kõik olid nii laisad.

Kunstis perspektiivid mul silmanägemise ära rikkusid
Ning kõik mu majad maavärinate all rappusid.

Kihlveoke mind hauda kiiresti ajama pidi,
Sest Kaalikake meie lauda tõi oma koogi (xD) pudi.

Pärast seda mu aju kõvasti tuupimist sai tunda,
Et ära ma saaks kannatada inglise keele tundi.

Kuubik mind matemaatikast jällegi päästa tahtis,
Kuid Minni mind siiski kahtlaselt vahtis.

**ma ei oska luuletada :(



2 comments: