Tuesday, January 15, 2013

Esmaspäev & Teisipäev (Herru)

Alustame siis esmaspäevast...
Esmaspäev algas kahe irvitamist täis tööõpetusega, aga kõigest viis minutit enne tunni algust otsustasin ma helistada Rennule, kes oli juba viimased kaks korda essasse tundi hiljaks jäänud... Loomulikult võttis ta telefoni vastu ja minu küsimusele: Kas sa magad? vastas ta, et ta on klassiukse taga. Naerdes lõpetasime me kõne ja juba mõned sekundid hiljem avanes klassiuks ja sisse astus Rennu ise, millepeale ma kohe naerma hakkasin (muide terve klass vahtis meid kahtlaselt). Ise irvitades kobis Rennu minu juurde ja istus minu kõrvale pinki, kuid vahetas üsna kohe teatud põhjustel kohta. Me jäime istuma kahte erinevasse lauda, mis olid omavahel kokku lükatud. Mina hakkasin muidugi kohe Rennuga rääkima ja ma isegi ei kuulnud, kui õps palus mul laud ümber pöörata...(upsiii xD) Kui ma lõpuks seda kuulsin (tänu Rennule ikka) oli mul suuht mark juba... Kui laud õiget pidi oli istus Rennu tagasi minukõrvale ja me hakkasime uuesti naerma meenutades minu hommikust kõnet.
Kuulasime õpsi jahumise ära ja siis tuli teema, mis meile huvi pakkus - kokkamine. Kuna meie töpatunnis oli lisaks meieklassile veel üks klass, siis kõik ei mahtunud kööki toimetama ja seega pidid osad jääma nö toidu ettevalmistamisetuppa, kus nad teevad salatit vms. Tänu Rennule saime me kohe ära öeldud, et meie teeme pitsat :) Kahjuks aga ei lubanud õpetaja meil kahekesi süüa teha ja seega pidime ühe inimese juurde võtma. Kui kõik teised olid oma rühmad teinud, jäid mõned lapsed üle ning üks neist pidi meie rühma tulema. See oli minu ja Rennu suurim hirm, mis kahjuks tõeks sai.  Õnneks ei lasknud me end sellest kaua heidutada ja hakkasime tegelema tunnitööga: ringis heegeldamine. Me saime valida, kas teeme palli või mütsi ning peale pikki mõtisklusi otsustasime me mütsi kasuks. Hilisemalt ilmselt ei kahetsenud meist kumbki seda otsust, sest mütsikesi tehes sai meil kohutavalt palju nalja.
Mina tegin selle aja sees valmis vaid ühe, suure mütsi samal ajal, kui Rennu tegi neid kakd: parett ja päkapikumüts.
sexy onju xD
Kui Rennu lõpetas oma teise mütsiga, teatas tema, et ta ei viitsi enam heegeldada. Mina soovitasin tal kuduma hakata, aga kuna tal oli vaid üks heegelnõel ja mitte ühtegi varrast soovitasin ma tal peale väikest mõttepausi hakata pliiatsitega kuduma... Preili loomulikult kuulas mind ja hakkasiki pliiatsitega kuduma...
Sööma minekuni möödus meie päev igati "normaalselt". Juba 2. või 3. korda vedasime mingi asja peale kihla, kas Kaalikas istub meie lauda või mitte. Seekord ma kahjuks kaotasin kihlveo ja pidin seega pärandama Rennule ühe oma harilikest. Kaalikas oma toreduses istus muidugi minu selja taha -.- 
Edaspidine päev möödus hästi, kui mitte arvestada minu uut lemmiksõna: seksikas. 

Ja juba ongi teisipäeva kord...
Koolipäev läks toredasti, eriti vahva oli viimane tund (mata), kus me Rennuga oma kullakallist Kuubikut tegime... Poole tunnipealt otsustasime me, et Kuubikut me enam ei viitsi teha ja me hakkasime seega joonistama. Peale mõningasi mõtisklusi, mida joonistada otsustasin mina mingi suvalis tüdruku kasuks ja Rennu hakkas joonistama kriipsujukude näol 25 skauti Kuubiku esimesest ülesandest. 
Kui ma olin enda kahtlase tüdruku pea valmis saanud, ütles Rennu, et see sarnaneb veidi temaga, seega otsustasin ma talle Rennu riided selga joonistada. Lõpptulemus jäi selline: 
Hmm... mis siis veel? AHJAA! Peaaegu juba unustasin! Kuna ma suutsin oma talongid täna maha unustada, siis hakkas Rennu tegelema minu veenmisega, et ma annaksin temaantud 3. talongi, mida ma lõpuks tegin. Muidugi vedasime me ka täna kihla: kui Kaalikas istub meie lauda koob Rennu mulle pliiatsitega salli, kui mitte saab ta minult paberilipaka... Minu õnneks istus Kaalikas meie lauda ja noh see, mis juhtus peale seda...
Kui kool läbi sai läksime me Rennu juurde, kus rääkisime pitsategemise retsepti selgeks ja jagasime koostisosad omavahel ära. Kui kaks teist tüdrukut olid lahkunud hakkasime me mulle uut kasutajat fb'sse tegema, sest ma suutsin ühe ära kustutada...
Kui ma lõpuks pidin lahkuma (ilgelt irvates) oli kell juba suhteliselt palju.
Trenni jõudsin ma enam - vähem täpselt ja teretulemast: mida meie seal tegema hakkasime? Tasakaaluharjutusi muidugi -.- Muidugi võib ka nendekohta minu õudusunenägu öelda... Kui me need ära olime teinud pidime me 20mintsa jooksma ja siis saime koju minna... Jooksmise ajal üritasin ma fb's Rennuga rääkida, mis ei õnnestunud jooksmise tõttu väga hästi... Kui trenn sai läbi läksin ma koju, käisin koeraga, sõin õppisin ja kobisin seda jama siin kirjutama... :)

1 comment: