Wednesday, January 23, 2013

I want money (Rennu)

I want lots of money because I want go to America. One night I haven't money. I became very cross because I haven't money. And after this I played the flute because I want money. But I haven't money not at all. I keep my word and I go to America.
Selle kirjutasin ma oma imelise inglise keelega inglise keele tunnis :) Kuid see pole lihtsalt igaveseks kirjutatud- mõni inimene, kes sellest aru saab, näeb seal peale õigekeelevigade palju muudki.
Alustame blogimisega...

16. jaanuar

Mul on sellest päevast meeles, vaid see hetk,
Kui Kaalika meie lauda tõi seikluslik retk.

17. jaanuar

Haigus, igavus, kool,mälu auk, pohmakas ühesõnaga :)

18. jaanuar

Erinevalt minu arvamusest oli Herru koolis...
Ja mulle meenus nüüd kõik, mis reedel juhtus...
Olin haige... Ikkagi läksin kooli. KAALIKAS istus jällegi meie lauda -.- Kehalisest meie Herruga põhiliselt pääsesime oma suurepärase tervise pärast ja hiljem kodus olin lihtsalt haige.

19. jaanuar

Vaheaeg...




20. jaanuar

Vaheaeg...

21. jaanuar
Nii ma lähen võtan endale nüüd jäätist ja siis hakkan kirjutama... Ja kuna mul pole tahtmist luuletada, siis täna ma kirjutan lihtsalt pika teksti...

Hommikul ärkasin ma jälle oma äratuskella peale... Kuigi tegelikult suudan ma juba ilma kellata ka 5ajal üles tõusta, aga parem karta kui kahetseda... (Suutäis jäätist) Pärast ärkamist läks mul umbes veerand tundi, et korralikult ärkvel olla ja internet sisse lülitada. (Veel jäätist) Siis õppisin tund või poolteist ning pärast seda pesin hambad, sõin (veel jäätist), tegin voodi jne.
Koolis oli meil esimeseks tunniks tööõpetus, mis seekord oli meil muudetud kokanduseks. Meie perekond tegi pitsat ja nagu ilmselgelt mainida pole vaja, siis tuli see pitsa meil lihtsalt "suurepärane".
Pärast seda oli meil inka ja enamus meie klassi poisse tahtis samuti pitsat, kuid millegi pärast neil kadus kohe see tahtmine kui nad meie pitsat nägid. Lisaks andsime me oma klassijuhatajale suure tüki pitsat ja pärast ka ülejäägid xD Imelikul kombel sattus sinna klassi kus meil kokandus oli ja kus me pitsat sõime KAALIKAS... Ka tema millegi pärast ei tahtnud meie pitsat :(
Hiljem sööklas istus ta jälle meie lauda (ma pean varsti kihlveo tingimusi muutma) ja vahtis mulle kahtlaselt kaua otsa.
Nii kirjanduse tundi alustas õpetaja eesti keele olümpiaadidel minevate õpilaste nimedest. Meie Herruga jõudsime juba peaaegu kihlavedada, et kas ma saan või ei saa ja sama ka temaga. Kuid kahjuks jõudis õpetaja öelda juba need nimed ära... Me mõlemad saime. Kirjandus möödus MP
rääkides ning kui tund lõppes palus käskis õpetaja olümpiaadi omadel sinna jääda...
Ühiskonda jäime me sellepärast päris palju hiljaks. Kuid õnneks oli õpetaja sellega arvestanud nii, et me saime plakati ära esitleda ja viie kätte.
Kooli lõppedes läksin koju (kuhu siis veel?) ja istusin arvutisse ning hiljem magasin natuke, siis olin natukene aega väga närviline. Selle vastu tegin endale põhiliselt puhast siirupit ja hiljem läksin jälle magama .

Ei viitsi enam kirjutada :(



No comments:

Post a Comment