Saturday, March 16, 2013

Herru

Yoo :) nagu Rennu, ei viitsi ka mina siia eilsetest syndmustest kirjutada... Kyll aga tahaxin ma teile rõõmuga teatada, et eile oli viimane koolipäev enne kevadvaheaega (YEYY) Ja sellepuhul läksime me MÄKKI :D ja loomulikult suutsime me oma vedamisega mäkis kohata meie eta õpsi + tema kahte tytart, kellest vanem tuli meie juurde ja nuusutas meie sööke... Hiljem läxime me taskusse, kust alustasime samasuguse särgi otsinguid :3 esimene särk, millesse armusime oli valge ja suur (yhtlasi soovisime me ka lohvakat särki). särgil oli kirjas crtl + alt + del, mille tõttu me sellesse armusimegi. Miinused selle juures olid särgi hind ja see, et see paistis läbi. Seega otsustasime selle kõrvale panna, kuid lubasime endile, et kui paremat ei leia ostame need. 
Edasi viis meid tee Lõunakasse, kus avastasime ennast ysna pea Takkost. Sealt avastasime meile sobivad T - särgid (meestekad olid vicct :D) lisaks sellele oli ka hind imeline. Peale selle proovisime poes ka pliiatsseelikuid ja mina armusin neisse, kuid kahjuks pole mul sobivad figuuri nende kandmisex (mitte et see mind kotix). 

Täna lähme jälle lõunakasse, vb ka Taskusse, nyyd on plaanis leida samasugused pyxid :D

Lõpetusex minu loodetavasti tulevane soeng :3

No comments:

Post a Comment