Thursday, February 7, 2013

I am in love with too much things, so I don't need a boyfriend :P (Rennu)

Eesti keel koma mu kallis koma
Sind iial ei oska ma punkt
Ei mina tea koma
Miks Manni koma kallis koma
Seda arvab punkt
--------
Nagu aru on saada, siis on mul väikseid lahkhelisid eesti keelega. Mhmhm, matemaatikaga samuti :) Ehk ma sain kahele olümpiaadile - eesti keel ja matemaatika... Linna- ehk maakonna- ehk piirkonnavoorule ;) Jube, lihtsalt jube. Ma ei oska eesti keelt. Matemaatikat samuti. AGA MINNI ARVAB, ET MUL ON MATEMAATIKAS TULEVIKKU. Kehva ennustaja. JA MANNI ARVAB, ET MUL ON EESTI KEELE OLÜMPIAADIL ŽANSSE :O Mina tema asemel nii ei arvaks... Ohh, homme on eesti keele olümpiaad ja ülehomme on matemaatika oma -.-

Ma olen juba üle kahe nädala haige olnud. Gripp. Ma ei tea, kas A või B... Ja ei ole mingit kuradi kõhugrippi -.-

Ei saa rohkem kirjutada :(



No comments:

Post a Comment