Thursday, December 27, 2012

Väike linnas käik :) (läbi Rennu silmade)

Kuna see on siiski blogi, siis kirjutan meie tänastest seiklustest linnas :)

Hommikul pidime 11.12 bussipeatuses kokku saama. Herru tuli bussiga selleks kellaajaks sinna ja me Elluga pidime siis selle sama bussiga kiriku juurde sõitma. Äratuskell üritas mind äratada kell 9.26 (mulle meeldib äratusteks kahtlaseid kellaaegasid valida xD ), aga kuna ma olin liialt väsinud magasid ma edasi kella 10.38 ja siis tegin kiiresti ära oma hommikused tegevused. Pärast seda jooksin Ellu juurde ja vahepeal helistasin Herrule, et ta bussipeatuses maha tuleks ja me kõik koos järgmise bussi peale läheks.
Kui me olime järgmise bussiga linna kiriku juurde sõitnud, läksime kirikusse, et osta Herrule jõulukingitus - palvehelmed :) Ma ostsin Herrule ühed mustad 1.30 maksvad helmed, millel (nagu kõikidel teistelgi seal) oli kahjuks risti löödud Jeesus.
Pärast seda jalutasime Abakhani ja ma ostsin endale tumepunase nahast riba. Kui me olime selle ära ostnud avastasime, et Ellu on kadunud :( Otsisime igaltpoolt ja helistasime, aga ei leidnud teda... Lõpuks võttis ta telefoni vastu ja ütles, et oli Ahhaase läinud. :(
Nii me siis jalutasime alla Kaubamaja poole, kuna meil oli tulnud tahtmine minna Lõunakeskusesse ja sealt läks Lõunakeskuse buss. Pool maad kõnnitud, nägime bussi meist mööda sõitmas :( Kõndisime edasi, et kuskil aega parajaks teha. Ja siis nägime seal Pappa pitsat :) huvi pärast läksime ja vaatasime hindu... Lõpuks võtsime mõlemad "Fantaasia" pitsad, kus sai ise valida, mis sees on :)
Kui pitsa oli lõpetatud läksime Zeppelini, sest mul tekkis janu... Ostsin kaks jooki ja siis kõndisime Taskusse :) Ahhaast möödudes üritasime näha Ellut, kuid see katse ebaõnnestus :(
Taskus selgus, et sinna tuleb ka Herru sõbranna Mammuliisu ( vähemalt mina kutsun teda nii, ülejäänud kutsuvad teda lihtsalt Mammuks), siis aeti mind minema xD kuna ka Herru pidi Mammuliisule vastu minema,siis hakkasime koos välja minema. Kui Herru oma salli enda näo ette pani, siis hakkasin mina seda sealt ära tõmbama. Selle peale ütles Herru oma inglise-eesti keeles :"Don't kiusa mind!" Ja mina mitte midagi mõtlemata vastasin sellele :" oota, ma lasen su enne õhku!" XD see oli täiesti kogemata öeldud, aga põhjustas pikki naerukaid :) aga jah, Herrut ootas siiski kohtumine ees ja mina sellest ilmselgelt osavõtta ei tohtinud :)
Mina läksin igatahes Ahhaasse ja olin seal mõned tunnid, siis käisime koos Ellu ja Johanniga (kes oli ka koos Elluga Ahhaas) McDonaldis ja pärast seda läksime Ahhaasse tagasi.
Hiljem, kui Johann ära läks käisime Elluga veel Taskus ja siis läks Ellu tagasi Ahhaasse ja mina bussiga koju. :)
Enne lifti minemist avastasin ma, et postkastide juurde oli keegi pannud kilekinnaste (selliste nagu hambaarst kasutab) karbi ja peale oli kirjutatud "TASUTA KOJU VIIMISEKS" . Ka mina pistsin "kogemata" ÜHE kinda taskusse xD
Nüüd teen friikad, sest kõht läks tühjaks ja lõpetan selle pika teksti ;)

No comments:

Post a Comment